سئوتک مرکز تخصصی سئو و بهینه سازی وب

سئو و بهینه سازی وب سایت در تهران

سئوتک مرکز تخصصی سئو و بهینه سازی وب

سئو و بهینه سازی وب سایت در تهران

خدمات ما SEO , SEM , SMO , تبلیغات در گوگل سئوتک است
تماس با دپارتمان سئو : 09128723393

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

با اشتیاق برای رویارویی با سفری هیجان‌انگیز برنامه‌ریزی می‌کنیم و بعد از خرید بلیط هواپیما در روز پرواز در فرودگاه حاضر می‌شویم؛ اما ناگهان متوجه می‌شویم که به دلیل مشکلاتی پروازمان لغو شده است. اتفاقی غیر قابل پیش‌بینی که ممکن است برای خیلی از ما روی داده باشد و همیشه در مسافرت با هواپیما باید آماده مواجه شدن با آن باشیم. ولی چه دلایلی وجود دارد که پرواز کنسل می‌شود؟ در این شرایط ما باید چگونه با آن برخورد کنیم؟

به گزارش سرویس بازار ایسنا، ایرپلین تیکت در یادداشتی به موضوع کنسلی پرواز و راه‌کارهایی برای مقابله با آنها می‌پردازد.

در این یادداشت آمده است: عوامل زیادی می‌تواند موجب ایجاد مشکل و در نتیجه لغو پرواز شود. در واقع قوانینی از سمت شرکت‌های سازنده هواپیما و همچنین ایرلاین‌ها وجود دارد که نشان می‌دهد قرار گرفتن هواپیما در چه شرایطی می‌تواند در هنگام پرواز خطرناک باشد که یکی از مهم‌ترین این عوامل شرایط نامساعد آب وهوا و سرمای شدید است.

عواملی همچون باران و برف شدید، مه، طوفان و رعد برق و همچنین سرما و بادهای شدید می‌تواند شرایط خطرناکی را به‌وجود آورد و در نتیجه در این مواقع پرواز لغو می‌شود. همیشه در هنگام خرید بلیط هواپیما، یادتان باشد با چک کردن شرایط آب و هوایی مبدا و مقصد مورد نظر و همچنین در نظر گرفتن آب و هوای دیگر نقاط در طول مسیر پروازی می‌توانید تا میزان زیادی زیادی از این موضوع مطلع شوید. همچنین سعی کنید بعد از خرید بلیط هواپیمای سفرتان، وب‌سایت ایرلاین مربوطه را چندین بار چک کنید و مطمئن شوید که بیشتر صندلی‌های پروازتان به فروش رسیده است، چون گاهی اوقات ایرلاین‌ها به دلیل پر نشدن صندلی‌های هواپیما، پرواز را کنسل می‌کنند.

از دیگر عوامل تاثیرگذار بر کنسلی هواپیما، ناوگان هوایی کشور و عدم وجود هواپیماهای جدید است که همین امر موجب بروز مشکلات فنی هواپیما می‌شود به طوری که طبق تحقیقات 77 درصد پروازهای کشور به همین دلیل لغو می‌شوند. مشکلات در مدیریت ترافیک هوایی نیز یکی دیگر از عوامل موثر بر کنسلی هواپیما به شمار می‌رود. به علاوه در هنگام خرید بلیط هواپیما یادتان باشد تا جای ممکن، از ایرلاین‌هایی که سابقه کنسلی زیادی دارند، خرید نکنید. بنابراین چک کردن این موضوع در یک وب‌سایت معتبر همانند ایرپلین تیکت علاوه بر اینکه لیستی از تمامی پروازها را در اختیارتان قرار می‌دهد، اطلاعات کاملی از نوع هواپیما و ایرلاین نیز در اختیارتان قرار می‌دهد که می‌توانید آگاهانه‌تر و مطمئن‌تر اقدام به رزرو یا خرید بلیط هواپیما کنید.

همچنین موضوع دیگری که گاهی می‌تواند بر کنسلی هواپیما موثر باشد، امکان کنسلی هواپیماهای کوچک است که مقاومت و ایمنی کمتری در شرایط نامساعد دارند. همچنین چک کردن اینکه هواپیمای مورد نظرتان الان در چه موقعیتی قرار دارد و آیا به سمت فرودگاه مبدا حرکت کرده است یا نه، می‌تواند به شما کمک کند تا زودتر از این موضوع مطلع شوید.

منبع خبر :

http://airplanenews.blogfa.com/post/7

  • ابوالفضل دانش